Live Streaming Selangor vs Kingfisher East Bengal 23 April 2013 | Pertembungan Selangor dan kelab India, East Bengal di Stadium Shah Alam, malam ini bakal menjadi penentu hala tuju kedua-dua pasukan dalam saingan Piala AFC musim ini. Untuk muncul dua pasukan teratas ke pusingan kedua kalah mati, Selangor wajib menang ke atas East Bengal sambil mengharapkan Sai Gon tercicir mata ketika melayan kunjungan Tampines.

“Francis Forkey Doe, Peter Chrappan, Nasriq Baharom, Norazlan Razali dan Afiq Azmi tidak akan diturunkan kerana cedera. Jadi saya hanya dapat turunkan seorang import, Michal Kubala dan beberapa pemain yang sudah pulih seperti Fitri Shazwan Raduwan dan Raimi Md Nor. Kedua-dua perlawanan penting. Tapi saya tak mahu pemain menyerah kalah dengan mudah dan kami tetap akan memberikan yang terbaik untuk meneruskan perjuangan dalam Piala AFC, kata Irfan dipetik dari laporan Berita Harian.

Untuk makluman, perlawanan ini diadakan di Stadium Shah Alam dan akan disiarkan secara langsung menerusi Astro Star Sports 813 pada jam 8.45 malam. Berkenaan live streaming, SS akan cuba ikhtoarkan. Jika ada akan diupadate dibawah. Harap maklum.

selangor vs kingfisher east bengal 23 april 2013

LIVE STREAMING SELANGOR VS KINGFISHER EAST BENGAL 23 APRIL 2013

LINK 1 | LINK 2 | LINK 3

Penulis: suarasukan

Tinggalkan Komen!


Langgan Info Kami

Berkaitan


.