LIVE STREAM FINAL PIALA MALAYSIA 2011 | PERLAWANAN AKHIR PIALA MALAYSIA ANTARA NEGERI SEMBILAN VS TERENGGANU 29 OKTOBER 2011 | Salam 1Malaysia semua. Menjelang Perlawanan Akhir Antara Negeri Sembilan vs Terengganu malam ini sudah pasti ramai yang tertanya-tanya sejauh mana kekuatan kedua-dua pasukan ini. Negeri Sembilan yang berjaya menyingkirkan T-Team di saingan Separuh Akhir nampak hebat, manakala Terengganu yang berjaya menundukkan Kelantan ( suku akhir) dan Selangor di peringkat Separuh Akhir nampaknya memiliki sesuatu untuk bergelar Juara Piala Malaysia 2011 malam ini.

Itu pendapat ammboi, bagaimana pula dengan anda? Mungkin pendapat kita berbeza dan apa yang ammboi jangkakan perlawanan akhir Piala Malaysia 2011 malam ini pastinya berlangsung sengit. Ramalan ammboi, Terengganu menang 3-2. Ramalan anda macam mana?

Disini ammboi nak maklumkan Link Live Stream Perlawanan Akhir Piala Malaysia Terengganu vs Negeri Sembilan akan ammboi update jika ada. Ammboi kasitau awal-awal sebab ammboi tak berani nak janji. Perlawanan Akhir Piala Malaysia 2011 antara Terengganu vs Negeri Sembilan akan disiarkan secara langsung di saluran Astro Arena (801) dan RTM TV2. Keputusan Semasa dan Terkini Perlawanan Akhir Terengganu vs Negeri Sembilan 29 Oktober 2011 akan ammboi update dalam blog ini. Keputusan Penuh Perlawanan Akhir Terengganu vs Negeri Sembilan 29 Oktober 2011 akan ammboi update apabila perlawanan tamat. IHSAN : AMMBOI DOT COM

KEPUTUSAN SEMASA DAN TERKINI PERLAWANAN AKHIR PIALA MALAYSIA ANTARA NEGERI SEMBILAN VS TERENGGANU 29 OKTOBER 2011

KEPUTUSAN PENUH PERLAWANAN AKHIR PIALA MALAYSIA ANTARA NEGERI SEMBILAN VS TERENGGANU 29 OKTOBER 2011

Penulis: suarasukan

Tinggalkan Komen!


Langgan Info Kami

Berkaitan


.